Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem se zasmál. A opakovaně, když jsem četl ty rozhořčené reakce obyvatel, kterak se nesmí urážet náš president. Taková urážka majestátu.....Zdá se, že soudruhům ten humor opravdu jaksi chybí.

Karma, Jakube.

7 0
možnosti
Foto

Karma.

Ten dokumentární film je přesný a výstižný, zcela eliminuje prostor pro smysluplnou kritiku a umožňuje jen vazalské nesrozumitelné výkřiky obhájců neobhajitelných.

BTW: S jedním krásně vyběhl ESLP. :-)

4 0
možnosti

R^;-D Mám jen připomínku, že jedna ze zmíněných sekt má odborný název Svědkové Burešovi, což podpořilo i dnes zveřejněné rozhodnutí soudu ve Štrasburku.

2 0
možnosti
Foto

Srovnání s Zwinglim je dokonalé!

Humor jako nejďábelštější hřích, to mě fakt pobavilo ;-D;-D;-D Vzpomněl jsem si na rozhovor Václava Havla, v němž ̈řekl, že lidé dogmatičtí nesnášejí humor, nerozumí mu a přivádí je k vzteku (cituji volně, po paměti)

10 0
možnosti

Myslím si pane Rothe, že ODS na to jde decentněji a jejich voliči to ví.:-)Ovšem o vkusu žádný dišputát.

1 0
možnosti

pozn: Vy jste pane Rothe spíše takoví herci s velkou dramaturgií. Však V. Klaus to dobře rozpoznal, již v počátcích Občanského fóra.

0 0
možnosti

"druhy plany" me v tom kratkym filmu pobavily hodne

7 0
možnosti
Foto

J13a83k44u36b 60R61o86t51h

11. 12. 2018 10:19

Trefil jsem se, že? ;-D;-D;-D

5 0
možnosti

Nemažte se s tím - pak nic nemazat! O tom blogy jsou. Odnáším plakátek, (cennost z 50 let), ke sklenáři. Nechám, zarámovat = "Pracuj - Myslí za tebe strana" ! Přemýšlím jak to zinovovat? Hni se - Že Ano ! To ke spálenní není a obávám se, že ještě dlouho nebude ... :-)

3 0
možnosti
Foto

J28a13k36u37b 35R22o72t62h

11. 12. 2018 9:42

Já jsem nakonec hrozně rád, že jsem tu reakci jednoho z vůči humoru imunitních diváků do perexu dal. Jakou to radost jsem jeho souputníkům udělal. Chechty chechty.

Mimochodem, onehdy jsem si říkal, že Ličku budu mazat. Nebudu. Jen ať si rozumní lidé přečtou, jaký kvákoviny může zemanovec ze SPD napsat.;-D

20 0
možnosti

Jste hodný. Děkuji.

Také jsem rád, že si lidé přečtou opačný, tedy můj, chytrý a inteligentní názor.

:-)

5 7
možnosti
  • Počet článků 152
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2032x
Motorkář, monarchista, křesťan, modroknižník, vtipálek, čtenář, psavec, docent Gorkého university života. Evropský mischung slovanských, germánských, židovských a keltských genů. Syn, manžel, otec, strýc a jednou snad i dědeček. Odpůrce komunistů, nacistů a fašistů.

E-mail: Roth.J@seznam.cz


 

Seznam rubrik