Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to prostě s cenzurou je.

Nejprve vadí "závadné" slovo.

Pak vadí "nesprávný" názor.

A nakonec vadí autor - osoba, člověk. ("Není člověk - není problém" říkával prý báťuška Džugašvili.)

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že z blogové scény nemizíte úplně, ale vzhledem k tomu, že je NP provázaný s lidovkami a jejich diskusní úroveň je velmi žumpoidní (tamější administrátory mám za naprosté lemply), držím palce.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, u Vás mne to obzvláště mrzí, jelikož a protože mám na mnohé, co jste zde napsal, stejný úhel pohledu.

1 0
možnosti

..naprosto vás chápu a rozumím...můj postoj se liší v jediném...prostě mne budou muset vyhodit...sám nepůjdu....

...ale možná mám tip.... zkuste mrknout sem

http://www.necenzurujeme.cz/index.html

0 0
možnosti

Karma a souhlas od prvni do posledni vety.

0 0
možnosti
Foto

Chápu Vaše znechucení, ale současně je mi líto, že nebudu mít to potěšení číst Vše články /i když varianta Neviditelného psa je aspoň trochu povzbudivá/. Za tři roky publikování na blogu idnes jsem se naučil nerozklikávat blogy těch, které jste jmenoval. Je to forma určité duševní hygieny. Oněch lidí mi je upřímně líto, jsou svým způsobem nešťastní a jejich publikování beru jako určitou formu autoterapie.

Každý má právo psát anebo odejít. Pro mne je však vždycky povzbudivé, že někdo napíše, že ho moje psaní potěšilo, že třeba našel nový pohled na věc. Navíc - v loňském roce jsem na srazu blogerů poznal pár výborných lidí osobně a bylo to pro mne hodně povznášející, že jsem v jakémsi souboru lidí, od nichž se mohu mnohé přiučit a naposlouchat životní moudrost.

Pokud byste si svůj postoj rozmyslel, budu opravdu rád.

s úctou Tomáš Vodvářka

3 0
možnosti
Foto

J58a38k34u76b 67R35o76t12h

9. 3. 2016 16:25

Milý a vážený pane doktore, už jsem kvůli Vám mne to mrzí, ale jde o dlouhodobější a stále narůstající nespokojenost s prostředím a především pak s jednáním správců. Doufám, že editora NP jsem zatím nijak neznechutil a budete tak mít možnost mé články (pravda, v poslední době sporadické) číst i nadále.

Kromě toho se začínám podílet na novém zpravodajském portálu a velmi pléduji za možnost vytvořit možnost blogování pro kvalitní autory tam. Což bych samozřejmě následně oznámil.

Nicméně, alespoň v diskusích se zatím budeme setkávat i zde. Snad. V poslední době mne imrvére někdo udává a jsem mazán za slova "mašíbl", "kremrole" a podobně.

Mějte se moc hezky.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS