Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J93i54r91i 55B48i98l94i90n62a 5518170967

Muj tata me vypravel o svem stryci komunistovi, ktery si ho jako maleho kluka posadil ve 30 letech minuleho stoleti na koleno a ptal se: co budes az budes velky?

Spravna odpoved znela: komunista.

A pak muj prastryc prestoupil k nacistum. A nikdo se tomu tehdy nedivil. Dve socialisticke strany s temer totoznou ideologii a laskou k diktature a nasili.

Kasuka se nezmenil z komunisty v nacistu. Spise zustal verny svym zrudnym, rudohnedym idealum. Rv

+2/0
11.6.2015 5:28
Foto

J34i52r53i 44B84i91l86i79n78a 5368780227

Jeste me napadlo - co by se stalo, kdyby mel ten pan se samopalem za sebou namisto srpu a kladiva hakovy kriz?

Podle me by si uz davno prinejmensim shanel pravnika, zatimco tohle je mu tolerovano. Pritom je podpora obou techhle zrudnych ideologii v CR stejne protizakonna. Rv

+2/0
12.6.2015 1:07

J44a24n 89Z85i36e86g24l50e46r 1181966831928

http://svobodneforum.cz/existuji-hodni-byvali-komuniste-ale-ano-ale/?utm_content=buffer414d1&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

+4/0
10.6.2015 17:09
Foto

P49a65v20e79l 76D67v41o18ř14á66k 5129675774680

Jaká změna, jsou to jen dvě strany téže mince. Jen se mezi sebou občas porvou, kdo si ukradne větší krajíc.

+4/0
10.6.2015 10:19
Foto

J92a68r43o73m13í67r 64P68e34t58ř57í82k 6654661239578

Tak jsem si znovu přečetl diskusi i článek a musím napsat, že je to tedy síla.

Jednak obviňovat kolegu blogera, že se změnil v nacistu, když sám pan autor uznává režim, který si sice říká demokratický, ale v podstatě se o nacismus přímo opírá, jako je ten současný ukrajinský, je hodně přes čáru.

Podle diskusních příspěvků diskutérů, kteří se hlásí ke křesťanství, tak sami potvrzují, že k nacismu mají daleko blíže oni sami než pan Kašuka.

Neurvalost, netolerance, osobní urážky, vyhrožování...

A jsou snad historická fakta, kdy katoličtí křesťané s nacisty přímo spolupracovali - viz. případy Tiso, Ante Pavelič a koneckonců i Vatikán po II. světové válce s uprchlými nacisty.

Takže s nacismem mají daleko větší problém křesťané než komunisté.

Proto nechápu, proč takhle neurvale vyvádějí.

+2/−15
10.6.2015 8:31

P67e42t73r 66U26h59e77r 1756226333215

petříku, ty máš jednu výhodu...jsi tu tak profláklej, že tě už nikdo nebere vážně...takovej blogovej šáša...

+15/−1
10.6.2015 8:51

J43e75r30r31y 52D62a82n55ě84k 5778825479362

Jo. Navic s Kasukou jedna kategorie. Lidsky i moralne.

+10/−1
10.6.2015 9:00
Foto

J19a83r98o95m31í19r 34P66e51t86ř16í34k 6904651449808

Já jsem nikde nenapsal, že souhlasím s názory pana Kašuky.

Já jen tvrdím, že jeho křesťanští oponenti se chovají daleko hůře než pan Kašuka.

A vzhledem k minulosti i k současnosti křesťané nemají žádné morální právo cokoliv vyčítat komunistům, jelikož minulost mají podobnou a v současnosti zase podporují režimy, které jsou rozhodně horší než např. Gottwaldův režim v padesátých letech.

+1/−9
10.6.2015 9:13

J35e66r52r81y 25D12a85n77ě73k 5798985279392

Ne,

Ale je mi jasne, ze mi ted zacnete vypisovat predstavitele demokratickych mocnosti. To uz jsem od vas cetl mnohokrat.

A mereno vasim zpusobem uvazovani, pak bychom nemohli kritizovat nikdo. Ani ja, ani vy. Vsichni bez vyjimky se totiz muzeme priradit historicky k nekomu kdo kdy neco spachal. Ovsem to je demagogie.

+5/0
10.6.2015 9:19
Foto

J13a73r67o45m51í57r 91P92e36t88ř15í98k 6304771419488

Pokud má někdo sám máslo na hlavě, tak musí být s kritikou velmi opatrný.

A to je právě případ křesťanů, kteří snad nejvíce ze všech napadají komunisty, ale sami nejsou o nic lepší.

To je to, co mi vadí.

+1/−8
10.6.2015 9:25

J94e84r20r10y 39D82a91n15ě73k 5568205659682

Tak ja vam neco povim, jsem myslim dost militantni ateista. Tedy v tom smyslu, ze neverim na existenci zadne nadprirozene bytosti. Ovsem ve chvili kdy bych si mel vybrat, tak krestanovi podam ruku, pujdu s nim na pivo a klidne se pohadam na tema boha. Komunistovi plivnu do ksichtu.

+8/0
10.6.2015 9:34
Foto

J92a57r50o87m24í93r 94P23e96t12ř59í45k 6604561359138

Vidíte, v tom je mezi námi rozdíl.

Já jsem znal nemálo komunistů, kterých jsem si vážil a nemálo komunistobijců, kterými jsem opovrhoval.

Takže klidně si sednu na pivo jak s komunistou, tak s křesťanem.

Záležet mi bude pouze na tom, jací jsou to lidé.

+1/−5
10.6.2015 9:43

J85e39r90r84y 48D90a87n93ě53k 5828925179982

Jednou komunista, navzdy komunista. A pokud to o nem vim, uz nikdy s nim na pivo nepujdu. Vedle toho je jeste par lidi, kteri sice primo komunisty nejsou, ale patri do stejne kategorie, protoze maji stejne pokrivene nazory.

+6/0
10.6.2015 10:29
Foto

J52a93r16o13m77í42r 93P91e11t27ř27í94k 6864471599168

Svojí kategorizací máte silně pokřivené názory.

Křesťané, kteří mají podobnou minulost jako komunisté Vám nevadí.

A  současní křesťané se chovají jednoznačně hůře než současní komunisté.

Uvědomujete si, že se chováte jako nemyslící fanatik?

A uvědomujete si, že kvůli fanatikům všeho druhu jsou ve světě války?

+1/−8
10.6.2015 11:15

J23e98r90r16y 65D81a68n25ě21k 5848105499502

Krestane mě, mé rodine ani okoli krivdu nezpusobili. Oproti tomu komuniste ano.

+9/0
10.6.2015 11:28
Foto

J45a30r86o90m45í64r 18P67e44t43ř39í39k 6254471799848

Obdivuji Vaši jistotu s jakou víte, že v minulosti nezpůsobili křesťané křivdu Vašim předkům.

Jste si jistý, že žádný Váš předek nepadl v nějaké válce, kde katoličtí preláti sloužili polní mše za bojové úspěchy vojáků?

+1/−6
10.6.2015 13:52

J70e49r98r80y 38D70a24n77ě95k 5238525539652

Petriku, to je tak hloupy a tendencni argument, ze premyslim, jestli na nej jeste reagovat. Ale zkusim to s vami.

1) To ze nekde slouzili msi pred bojem nejaci prelati, byl ritual, ktery tam proste byl soucasti cele te masinerie a dle meho nazoru, kdyz uz k te bitve dojit muselo, tak tem vojakum pomahal.

2) To nema zadnou souvislost s tim jestli k te bitve dojit melo nebo ne.

3) Uz vubec to ze nekde slouzili msi nejaci prelati neovlivnovalo jestli se nekomu stala nebo nestala krivda

4) to je argument na urovni toho, ze bych mohl obvinovat z krivd mlynare a pekare, protoze vojaci pred bitvou urcite jedli i chleba.

Takze pokud chcete nejak projevovat dal svou nenavist ke krestanstvi, tak ne tak hloupymi argumenty.

+8/−1
10.6.2015 14:45
Foto

J66a56r55o12m55í45r 19P58e59t53ř18í29k 6894751299168

Zajímavé je, že nejvíce ateistů vyprodukovala I. a II. světová válka.

Proč asi?

Třeba můj praděda odcházel do I. světové války jako katolík a vrátil se jako ateista. A těch případů bylo obrovské množství. Světská moc se vrhala do válek ve spolupráci s církevní mocí.

Potom se můžete divit, proč měli tolik následovníků ruští bolševici a proč zvítězili v občanské válce proti silnějšímu nepříteli.

Pokud toto považujete za hloupé a tendenční argumenty, tak máte opravdu jednoduché vidění světa.

+2/−5
10.6.2015 15:31

J45e26r82r86y 85D49a69n31ě53k 5368915769312

Ano, pouzit argument na obvineni krestanu v tom, ze prelati slouzili msi pred bitvou je vazne hloupe.

A pokud vy pouzijete obvineni, ze ja mam jednoduche videni sveta, tak to je zrovna od vas slusne receno chucpe.

Tim povazuji tuto diskuzi za ukoncenou.

+5/−1
10.6.2015 16:05
Foto

J34a87r19o15m21í98r 33P79e79t71ř39í59k 6934941299928

Vaše jednoduché vidění světa jsem řádně zdůvodnil.

Vy jste se bohužel nezmohl na odpověď a Vaše slova o chucpe a že končíte diskusi, jste svoji argumentační neschopnost jen potvrdil.

0/−7
10.6.2015 18:46

J45e22r87r36y 90D55a52n30ě98k 5388735799342

Jako už vám to zde řeklo mnoho lidí.

Jste směšnej. ;-D

A Dostálku, prosím další mínus. ;-)

+6/0
10.6.2015 19:04
Foto

J77a67r35o14m46í60r 30P37e49t28ř45í69k 6214491959888

Ani nemáte odvahu diskutovat pod svým skutečným jménem a jiné, kteří diskutují pod svým skutečným jménem, napadáte.

Tak si svoje pomuchlané ego a argumentační neschopnost vylepšete alespoň těmi smajlíky, třeba Vám to dodá na sebevědomí.

0/−5
10.6.2015 19:17

J51e73r61r43y 40D97a83n71ě76k 5918595189842

Komediante z Boskovic,

kdybys nebyl intelektuálně nesmělý a podíval se na můj profil, tak bys zjistil, že mám svůj profil ověřený, tedy i z poslaným občanským průkazem.

Takže chtít po tobě omluvu za křivé nařčení je asi zbytečné, že? 

A to že je Chrástek Dostálek to víš i ty moc dobře.

+8/0
10.6.2015 19:21
Foto

J37a53r72o29m43í28r 51P12e19t75ř58í59k 6814941259988

Skutečně máte ve svém občanském průkazu jméno "Jerry"?

A žádného Dostálka nikde v diskusi nevidím, Vy ano?

Pokud ne, tak jste křivě nařkl pana Chrástka.

A tím nevychovaným tykáním si chcete též dodat na sebevědomí?

0/−5
10.6.2015 19:37

J84e26r93r19y 89D11a53n12ě13k 5418275599502

Co je ti do toho co já mám v občance? Opět hraje roli tvá intelektuální nedostatečnost, jinak bys věděl, že profil tady kopíruje můj profil na fcb. A redakce Idnesu má ověřený OP ode mne, takže já pod žádným smyšleným profilem nevystupuji.

Mimochodem, jak jsi věděl ještě než jsem se zeptal, že mluvím zrovna o Chrástkovi. Já použil přeci pouze jméno Dostálek. ;-);-D

+5/0
10.6.2015 19:43
Foto

J75a91r86o10m93í30r 75P43e59t45ř89í45k 6174561589628

To už si ani nepamatujete, co píšete do svých příspěvků?

No dobře, já sem Vaše slova znovu natáhnu, ať to máte po lopatě:

"A to že je Chrástek Dostálek to víš i ty moc dobře."

+2/0

A jinak:

Máte v občance skutečně jméno Jerry Daněk?

Pokud ne, tak vystupujete pod fake identitou.

0/−6
10.6.2015 20:05

J57e23r14r73y 80D74a47n56ě15k 5538195939322

já ale mluvil o tomto: 

A Dostálku, prosím další mínus. ;-) A jak jsi ty reagoval? Jak jsi mohl vědět, že mluvím o Chrástkovi? ;-)

A zbytek je jen tvoje opět hloupý slovíčkaření.

Nemůžu být fake pokud mám ověřenou identitu. Můžeš si to u adminů ověřit.  

Jo ale klidně mi to znovu zopakuj... ;-D;-D

+6/0
10.6.2015 20:10

V52o50k40o50u17n 87V98l25a10d45i14m78i90r 8382678409618

Sice bylo pro vas jiste diskutovat s s. Petrikem ztratou casu, ale mne to ohromne pobavilo.

+4/0
10.6.2015 20:15

J75e96r79r30y 37D92a70n53ě96k 5658975649562

Ano,

Ano,

;-D;-D

+4/0
10.6.2015 20:18
Foto

J52a89r35o35m70í45r 74P45e70t51ř78í70k 6294551729228

Přečtěte si po sobě svoje příspěvky, abyste si uvědomil, jak hloupě jste se zamotal do svého slovíčkaření.

Nereagoval jsem na větu "A Dostálku, prosím další mínus", ale na: "A to že je Chrástek Dostálek to víš i ty moc dobře."

To si zde ověří každý čtenář, který umí číst.

Já mám v občance jméno Jaromír Petřík, ale Vy odmítáte napsat jméno, které máte ve svojí občance.

Pokud nemáte ve svojí občance jméno "Jerry Daněk", tak jste fake identita, ať máte ověření nebo ne.

0/−5
10.6.2015 21:09

J15e77r67r35y 76D60a48n49ě34k 5868515759922

Vy jste fakt komik. ;-D

Fakt se ostatním nedivím, že už se vám jen smějí. 

Klidně tu svoji mantru o faku budete opakovat jak 15tiletý troll. 

Napište adminům že jsem fake, schválně co vám odepíší. ;-D

A přečtěte si  po sobě co jste napsal na moji první poznámku o Dostálkovi. 

Nicméně, konec této diskuze, od začátku nikam nevede a teď je to ještě nesmyslnější.

Ovšem nezapomeňte si pohladit ego poznámkou, že nestačím v argumentaci...... ;-D  

(oh přírodo, a tohle má taky volební právo....)

+5/0
10.6.2015 21:33

J63a97r72a 88R38a10n39k 1421296869871

Vzals mi tu otazku z ust, Jerry. Take by mne zajimalo, z ceho pan Petrik vydedukoval, ze pan Chrastek je zde znam pod nekolika jmeny;-)

+3/0
10.6.2015 22:39

J69e41r30r34y 67D25a58n34ě44k 5758465279572

On se okamzite vymluvi na muj nasledny prispevek, ale ti normalni vedi svoje.

+4/0
10.6.2015 22:41

J39a69n 10C23h41r70á72s71t84e17k 7706211452503

Přec nechcete tvrdit, že už tak málo rozumíte česky?

+1/−3
10.6.2015 22:45

J42a66r12a 79R83a53n98k 1201276359131

Jak vite, ze to neni jeho jmeno? Co kdyz je to sam Mungo Jerry?

https://www.youtube.com/watch?v=wvUQcnfwUUM

+2/0
10.6.2015 22:41

F72r87a68n93t45i32š62e83k 40S27m65u37t53n35ý 2585748516285

Jaromile, praděda? Zase lžete? Vždyť je vám skoro 80, tak snad spíš fotr nebo děda, ne? 8-o

+4/0
10.6.2015 22:09

J98a63n 31C87h41r15á35s34t58e20k 7236831502113

Jak Vy víte, kolik let je panu Petříkovi? A proč mu komolíte opakovaně křestní jméno, pane Smutný? Není to slušné, přinejmenším ...

0/−4
10.6.2015 22:48

V16o77k18o18u87n 40V66l50a42d67i20m90i67r 8252828799308

😨😨😨😨😨

0/0
10.6.2015 13:43

V31o21k77o22u98n 78V24l76a54d19i93m31i56r 8162328199768

Tak to snad abyste si dal usta na zamek.

+2/0
10.6.2015 12:46

J96a85n 83Z26i16e41g37l41e48r 1471176201838

Petříka už nikdo rozumný opravdu nebere vážně. ;-D

+7/0
10.6.2015 11:56

J24a55n 46Z21i44e68g73l55e95r 1831866601818

Každý komunista hlásající třídní nenávist je v podstatě též náckem. Petříku, byl to komunistický Sovětský svaz, který podepsal v roce 1939 s nacistickým Německem spojeneckou smlouvu. A Kašukovy příspěvek jsou snad tolerantní, naopak největší nenávist tady vytváří Kašuka a spol.

A pokud jde o nacismus, ten sídlí v Kremlu a ne na Ukrajině.

+9/0
10.6.2015 11:54

V18o57k72o44u80n 35V73l60a82d55i47m81i82r 8132668379848

😥😥😥😥

0/0
10.6.2015 13:42

D32a77n 65R20a50i30t75m60a31j44e58r 3940871381201

Snuska zvastu a demagogie.Vetsi blbost jsem letos jeste necetl.

+2/−10
10.6.2015 5:19

J80a35n 16C62h80r64á91s68t38e10k 7206871182353

Ano. Myslím si o článku to samé.

+1/−9
10.6.2015 6:29

J21e90r17r44y 55D62a20n10ě59k 5728975779562

Takto brzo po ranu a Dostalek jiz na strazi?

+5/0
10.6.2015 7:43

P51a24v91e34l 76K91u66l27a 7908435388378

Středa čtvrtek má ranní :-)

+4/0
10.6.2015 8:25

J73e44r69r40y 97D59a22n40ě14k 5678345579442

Zacnou mizet prispevky

+5/0
10.6.2015 9:00

P25a39v42e34l 82K90u69l55a 7868985128218

:-)

+3/0
10.6.2015 9:15

J18a76n 59P79a60l76l30a76s 3464953490787

Pane Rothe, souhlas a karma. Jenom coby ateista nechápu, jak mohl Bůh něco takového stvořit a nezopakovat: „Člověka, kterého jsem stvořil, smetu z povrchu země.“

+6/0
9.6.2015 20:32

J94i90ř48í 50Ř42e40z22n80í67k 4512842323205

Aby mohli plnit nekonečně těžší úkol, integrovat každého nezdárného jedince do společenského systému, aby ho upevňoval. Aby se s ním stal konformní. Prozatím nejlépe to umí kapitalismus, trh a demokracie.

0/0
10.6.2015 7:59



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.